Co nás trápí

44 Komentáře(ů)

  1. Harc Petr

    Dobrý den, zlepšit návaznost vlak-MHD a MHD-vlak.Dojíždím vlakem do práce na nepřetržitém provoze, že chodím pěšky ze Starých Vinařic na nádraží pěšky, tak to chápu, že nebude jezdit kvůli mě bus. Ale když přijedu vlakem pravidelný příjezd 7,12 nebo 19,11 tak věčně vlak nabere zpoždění až 5 minut a při vyběhnutí z nádraží vidím jen konec busu č. 313 tak nám nezbývá jít pěšky a to nejezdím sám je nás více. Vloni 313 odjížděla od nádraží vždy x,21 letos x,16. A to v sudou hodinu 15minut přijíždí rychlík a nemají vůbec šanci stihnout bus. A psal jsem na DPCHJ a bylo mi vysvětleno, že při zpáteční cestě přiveze 313 lidi na rychlík a nestíhal dojet i když tam je 15 minut do odjezdu rychlíku. Od nového grafikonu budou osobní vlaky jezdit přes Jirkovský nádraží jezdit x,20 a x,35 a rychlíky L,44 a S,12. Tak doufám, že se najde řešení návaznosti mezi nádražím a St.Vinařicemi nebo aspoň Horníkem třeba i přestupem Děkuji

    Odpovědět
    • Roháč

      Dobrý den, DPCHJ připravuje optimalizaci MHD, která obsahuje i revizi vazeb na regionální železniční dopravu. Plán mobility také obsahuje další opatření ke zvýšení kvality nabídky veřejné hromadné dopravy. Váš námět zařadíme do Plánu mobility, kapitoly „Připomínky, náměty a jejich vypořádání“.
      S pozdravem

      Odpovědět
  2. Ing. Jiří Šťastný

    Již před 30-ti lety se na stavební fakultě učilo, že trendem v silniční dopravě v centru měst je omezování počtu jízdních pruhů. Možná by se po té době už i v Chomutově mohl někdo nad tím zamyslet a konečně zrušit ten čtyřpruh na Palacké, kde je každý rok sraženo na přechodech několik chodců, a v přebytečném prostoru udělat zelený pás a cyklostezky.

    Odpovědět
    • Roháč

      Dobrý den, Plán mobility navrhuje využít část zmiňované komunikace pro upřednostnění vozidel MHD a řešení cyklistické dopravy. Váš námět zařadíme do Plánu mobility, kapitoly „Připomínky, náměty a jejich vypořádání“.
      S pozdravem

      Odpovědět
  3. Věra Bláhová

    Jízdní řády sestavuje asi někdo, kdo MHD nejezdí, např. linka č. 3 nezajíždí častěji o víkendech k jezeru zejména v letních měsících a málo i až na polikliniku . Dále spoje ve stejný směr jedou společně najednou a pak dlouho nic nejede. Cyklisti ve středu města jsou nuceni jezdit po frekventovaných silnicích,např. proč není určena jedna cesta v parku pro projetí, polovina chodníku na pěšině Boženy Němcové, jednosměrka v ul. Cihlářské, kde by bezpečně mohla projíždět i mládež atd.

    Odpovědět
    • Roháč

      Dobrý den, DPCHJ plánuje optimalizaci MHD, v rámci které by mělo dojít ke zlepšení Vámi zmiňované problematiky. Plán mobility pak také řeší cyklistickou dopravu komplexně, včetně návrhu její výhledové sítě. Váš námět zařadíme do Plánu mobility, kapitoly „Připomínky, náměty a jejich vypořádání“.
      S pozdravem

      Odpovědět
  4. Jakub

    Posílit MHD. Čekat hodinu a pak jet s přeplněným autobusem to nechce nikdo.

    Odpovědět
    • Roháč

      Dobrý den, DPCHJ plánuje optimalizaci MHD, v rámci které by mělo dojít ke zlepšení Vámi zmiňované problematiky. Váš námět zařadíme do Plánu mobility, kapitoly „Připomínky, náměty a jejich vypořádání“.
      S pozdravem

      Odpovědět
  5. Oldřiška Vacková

    Vážení, už jsme několikrát já i mí známí psali na ředitelství MHD stížnosti a připomínky k jízdním řádům v Chomutově. Spoje jsou velice řídké, některé hodiny vůbec nejede nic požadovaným směrem,a pokud jede, tak často stejným směrem všechny linky těsně za sebou a pak dlouho pauza…
    A například ke Kamencovému jezeru a od něj nejede o víkendu téměř nic. Autobus č. 14 prostě o víkendu nejezdí. Proč nejezdí alespoň v létě?
    Řada mých známých i důchodců tedy jezdí za nákupy a krátké trasy ( např. na poštu, do lékárny apod)autem. Proto je zdejší ovzduší tak nevhodné a silnice stále plné.
    Myslím, že důchodci, kteří nemají auto nebo ho už nemohou řídit, jsou naprosto nezajímavá cílová skupina. Proto dopoledne jezdí tak málo spojů. Rozhodující činitelé jezdí svými vozy, takže problematiku zdejší MHD neznají. Domnívám se, že jde o jednu z nejhorších v republice, tedy co se týče jízdních řádů. Pokud sem přijede někdo z jiného města, např. ze sousedního Mostu, nestačí se divit. Vacková

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý den paní Vacková, děkuji Vám za příspěvek.
      Jak jsem již předsevzal v emailu, analýza systému MHD je součástí projektu a tato problematika by se tak v ní měla objevit. V návaznosti na toto pak bude zajímavá Návrhová část, kdy budeme o na toto téma jednat se zástupci dopravního podniku.
      S pozdravem

      Odpovědět

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Statutární město
Chomutov

 © 2019 Plán udržitelné městské mobility měst Chomutova a Jirkova – Dopravní strategie

V případě jakýchkoliv podnětů, postřehů, nebo návrhů, neváhejte nám je sdělit a využijte možnost komentáře na této stránce, popřípadě nás prosím kontaktujte na e-mailu:

it@chomutov.cz